Belépés
FejlécképFejlécképFejlécképFejlécképFejlécképFejléckép
Csökkentse vállalkozása kiadásait, tartsa ellenőrzés alatt munkagépeit és alkalmazottait!

A 3B berendezés Önt helyettesíti, olyan, mintha Ön ott ülne a gépjárművek, munkagépek vezetői mellett, s kontrollálná munkavégzésüket, amellett, hogy a munkagépek állapotáról is azonnal értesül. Azonban a hatékonyabb üzemelés érdekében az adatgyűjtő, adattároló, -továbbító és –feldolgozó, -archiváló rendszer kiegészíthető egy un. infopulttal is.

Hogy pontosan miben áll rendelkezésére az infopult? Íme!

  • Folyamatos felügyeletet, ellenőrzési lehetőséget biztosít,
  • Különböző Ön által folyamatosan változtatható üzemmódokkal segíti a felügyeletet, ellenőrzést,
  • Statisztikai adatok kinyeréséhez folyamatosan bekérhető, hogy milyen művelet, munkát végez az alkalmazott (pl. titkárnő), vagy a munkagép (pl. rakodógép)
  • Riasztást, üzenetet küldhet rajta a sofőrnek, vezetőnek (ez nem észlelt üzemzavar vagy tudatos helytelen használat esetén különösen hasznos lehet Önnek),
  • További kiegészítésként a kártyaolvasó funkció segítségével egyénenként ellenőrizheti alkalmazottait.

A munkaidő-kihasználtság kimutatása, munkanap fényképezés gyorsan és egyszerűen

A fentebb felsorolt funkciók segítésével munkaidő kimutatást, munkanap fényképezést, üzemóra kihasználtság mérést végez. Az objektív adatok gyorsan és egyszerűen állnak az Ön rendelkezésére, így Ön perce pontosan tudni fog a munkaidő kezdetéről, lefolyásáról, s a munkanap végéről is. A munkaidő kezdete, vége kimutatása mellett a rendszer a hasznos munkaidőt is méri, hiszen ezek leggyakrabban valamilyen motorikus jelhez köthetők, amelyet a rendszer azonnal érzékel (a motor leállása, mozgása, a motor fordulatszáma, stb.)

Ön különböző szempontok, munkaidőre vonatkozó paraméterek megadásával figyelheti, ellenőrizheti a munkafolyamatokat. A munkagép munkavégzéssel töltött idejét a futási idő adja meg, továbbá a gépjármű feladatától függően sok-sok szempont alapján vizsgálható az emberi és a gépi teljesítmény.

A Business Black Box rendszernek köszönhetően Ön rengeteg pénzt takaríthat meg vállalkozásának, releváns, valós információkat kaphat a flottája állapotáról, alkalmazottai megbízhatóságáról, munkagépei kihasználtságáról, s a kapott adatokból könnyen áttekinthető nyilvántartásokat készíthet. Bármilyen rendhagyó eseményről Ön riasztás útján értesül, mely vagy sms-ben, vagy online érkezik Önhöz, Ön pedig a gépjármű sofőrjével egy átlátható, könnyen használható kezelőfelület segítségével tud információkat megosztani.

 


Átlátható kezelőfelület és praktikus kártyaolvasó rendszer

Rendszerünk az alábbi kihelyezett adatgyűjtő és továbbító elemekből állhat: egy olyan berendezésből, mely a járműre vagy termelőeszközre rögzítve küldi az adatokat a szerverközpontba, valamint egy infopultból, amely a gépjármű kezelő közvetlen közelében van elhelyezve, a vezetőfülkében vagy a munkavégzés helyén. Az infopulthoz társulhat akár egy kártyaolvasó eszköz is, a munkatárs egyértelmű azonosítása végett. A kezelőfelület kiemelten fontos a mozdonyvezetők, kamionsofőrök, rakodógép kezelők munkáját elősegítendő, de egy személyi asszisztens, titkárnő munkáját is ellenőrizheti, felügyelheti a rendszer segítségével.

A berendezés nagyban hozzájárulhat a munka hatékonyságához azokban a munkafolyamatokban, amelyeket több alkalmazott (sofőr, kezelő) végez. Az infopultba kártyaolvasó csatlakoztatási lehetőség van integrálva, s minden kezelőnek van egy saját kártyája, amely az azonosítást teszi lehetővé. Egy munkagép esetében ezután könnyedén beállíthatja az éppen aktuális állapotát, például azt, hogy utasításra vár (ezért nem dolgozik), szervizben van, vagy éppen milyen munkát végez, s a gép rögzíti az adott üzemmódban eltöltött időt, üzemanyag fogyasztást. Különösen fontos, hogy a rendszer riasztja Önt, s a kezelőt is, ha bármilyen probléma, műszaki hiba lép fel, sípolással és üzenettel. A berendezés addig sípol, amíg a kezelő meg nem nyom egy bizonyos gombot, ezzel jelezve, hogy nyugtázta a riasztást. Ön könnyedén változtathat egy adott gombhoz rendelt opciót, paramétert a saját számítógépén, annak függvényében, hogy éppen milyen adatokra kíváncsi.

Ezen kívül Ön üzenetet tud küldeni (nem csak működési hiba esetén) a kezelőnek, amit annak tudomásul kell vennie, tehát nyugtáznia kell, hogy megkapta és elolvasta az üzenetet. Ön tehát nemcsak a munkagépek állapotáról, hanem alkalmazottai tevékenységéről is pontos, átfogó képet kap, amely sokat segít az üzemnaplók készítésekor, munkaidő hatékonyság vizsgálatakor, ugyanis kiszűrheti a „pénzrabló”, felesleges munkafolyamatokat.

Ugye, milyen lenyűgözően sokoldalú az infopulttal is ellátott a 3B rendszer? Győződjön meg róla Ön is!

Vissza a listához

témakörök:

Honlapkészítés Honlapkészítés